2011年9月5日星期一

焗叉燒 + 粟米蛋花湯 ( 5-sep-2011 )





( 5-sep-2011 mon )
尋晚里奧大 10 點食咗兩個橙   明知利尿都食兩個   所以我都覺得好出奇   點知佢夜晚去咗幾次洗手間   佢一郁我就會醒   oh   到 7 點幾就話成晚瞓唔到   所以請假   咁我都陪佢啦   我都想清 d 大假嘛 ~


真係好邪   9 點 10 分屋企電話響   因為我地多數飛線番屋企嘛   有個鬼佬打黎   咁我咪叫里奧大人聽囉   個鬼佬話因為里奧大人留咗口信叫佢回覆   之後又話約咗今日 2 pm 去深圳 Office   但里奧大人就話應該係 10 月中喎   再講一大輪   里奧大人就話開電腦 check email 再覆番佢   叫佢番低埋電話號碼   之後離奇嘅事發生啦   就係里奧大人突然間同我講話佢係無飛線番屋企架   咁即係果個唔係佢個客啦   最邪係咁啱佢之前留低咗口信叫鬼佬覆   咁啱又係要去深圳 Office   之後佢打番比個鬼佬   原來係個鬼佬真係打錯電話號碼   我覺得非常搞笑   講咁耐原來先知係搭錯線 ~


之後里奧大人問我飲唔飲茶   我叫佢瞓下先啦   晏 d 先食   咁我又瞓唔到喎   所以出廳睇雜誌   睇到差唔多 10 點半就超過餓喇   食咗 d 點心麵   不過食完個胃就超痛   勁想叫里奧大人快 d 起身食早餐呀   唉   佢 11 點半先起身   我話快 d 梳洗食嘢   我個胃好痛呀 ~


又係飲茶喇   不過今次去稻香   麻麻地好食啦   但鴻星又無乜傳統點心   唔想來來去去都食果 d 嘛 ~











食完去惠康買枚頭   諗住買 $10 / 2包嘅菜心   不過真係買唔落   1 包得 7 條   太小喇   所以最後決定整粟米湯算數喇 ~

番到屋企個胃又痛喎   里奧大人就話沖杯蜜糖水比我飲會好 d   飲咗真係舒服咗 d   之後我就執衫喇   我發覺做完手術之後個人好似懶咗咁呀   無乜原動力去分類 d 衫   所以有時見里奧大人搵衫都有 d 艱難   所以尋日 "的" 起心肝執衫   同埋其實最主要喺難得里奧大人唔攰又有時間執佢 d 舊衫出黎   因為成日想捐出去嘛   終於比我地執哂 d 舊衫出黎   足足 30 磅   清咗 2 個柜桶   wow   爽呀 ~


差唔多 3 點半先食 tea   執完衫好攰   唔想行咁遠   近近地去大家樂   呢個時間無乜人   靜靜地好舒服呀 ~










難得里奧大人可以同我一齊食晚飯   所以都係早 d 準備   早 d 食   多 d 時間消化呢 ~
是日懶餐 - 焗叉燒 + 粟米蛋花湯焗叉燒 - 買咗 $ 20 枚頭   整出黎仲小過喺太興買 $20 叉燒咁呀   下次都係就咁喺太興買算喇 ~粟米蛋花湯- 無買菜嘛   所以就實係粟米湯呢 ~


好想食雪糕呀   因為要清埋 d 朱古力針   過咗期幾日架喇   家姐依家感冒都食唔到雪糕   咁就等我食啦 ~


 



沒有留言:

發佈留言