2011年9月3日星期六

窮 No Way 富 Ok ? 佈道大會 + 麥當勞 @ 灣仔 ( 3-sep-2011 )





( 3-sep-2011 sat )
呢朝同 8 卦食早餐   因為我地諗住試哂菇場附近 d 茶餐廳   睇下邊間好食就當飯堂喇 ~ 







星期六呀   我覺得真係無人會有 mood 做嘢囉 ~
同里奧大人 & 姑奶一齊去鴻星飲下午茶   姑奶順便燉冬蟲草湯比我飲   不過酒樓嘈到爆   又對住風口   吹正我個頭   所以飲完要即刻走   我唔想病 ~
( 鮮蝦腸粉 ) 
( 炸雲吞 )

( 潮州粉果 )

( 馬拉糕 )

( 蜜汁叉燒包 )

( 山竹牛肉 )

( 薄撐 )



飲完茶就各自歸家   hea 到 6 點就出發去灣仔會展聽佈道會   由林以諾牧師講道   會場可容納 8,000 人   好感恩全場爆滿   期望更加多人可以信主   為主作鹽作光呢 ~
8 點開始   10 點半結束   但實在驚會同一時間一齊走   所以大會就用分流方式   我地係第一批走呀   因為我地遲到呀   嘩哈哈哈哈 ~
我地本來諗住去尖沙咀食米線   不過去到都應該關門   又諗過去南記   但原來關 11 點   咁無計啦   又唔想番到九龍灣先食   所以去附近麥記食   估唔到同樣咁多人   同埋好多都同我地一樣   聽完佈道會先開餐呢 ~  

沒有留言:

發佈留言