2011年9月14日星期三

洋蔥豬扒 + 炒脆肉瓜 + 蕃茄薯仔魚湯 by 鐘點 ( 14-sep-2011 )






( 14-sep-2011 wed )
又要番工 lu   不過星期中番工都幾開心   因為好快就放假咁嘛 ~ 
今朝一早諗好食芝蛋治烘底   點知比錯腿治   我叫佢換   又比錯芝腿治   唉   算啦   芝腿無咁漏 ~


番到菇場好眼瞓咁呀   同 8 卦 m 咗好耐都好似未到 11 點咁   所以一到 lunch time 就好開心囉   話哂過咗半日嘛 ~

唔知點解呢排好快餓咁   可能悶得滯呀   哈哈   唔食嘢會中眼瞓呀   定係個人太濕呢   搵日煲冬瓜袪濕水先   希望有幫助啦 ~
今晚有鐘點煮飯   所以我 7 點半可以食飯   差唔多 9 點里奧大人喺大陸打黎話放工   之後我等下等下都瞓着咗   里奧大人 10  點幾番到黎   叫佢自己開飯   我就滾熱 d 湯   等佢食完我就洗碗   其實真係好鬼唔想洗囉   但見佢咁辛苦就算啦   我次次一話幫佢洗碗   佢就好開心咁問係咪真架 ?!   真係呢   之後佢又做公司嘢   話 12 點先瞓   咁我睇陣電視就瞓喇   呢排真係好攰呢 

沒有留言:

發佈留言