2011年9月2日星期五

豆豉涼瓜燜支竹 + 炒年糕 + 紅豆沙 by 鐘點 ( 2-sep-2011 )





( 2-sep-2011 fri )
Happy Friday 喇   不過今朝等咗 20 分鐘巴士先上到車   差唔多 8 點 45 分先落車   但我照去食我豐富嘅早餐囉 ~


菇場忙咗陣就等 lunch 啦   8 卦又約我 lunch   哎   朝早飲咗杯凍咖啡好反胃   所以叫佢諗食咩 ~

我真係唔想食飯囉   所以就叫咗沙爹牛肉包 + 凍檸茶   食完同佢行陣商場就番菇場 lu ~


哎 yo   唔知係咪飲咗杯凍檸茶呢   無啦啦覺得好餓呀   雖然食咗個包   但都好餓囉   好在有馬仔   都頂到下架 ~
尋晚媽咪唔舒服   所以今晚放工去媽咪屋企睇下佢   同埋媽咪又整咗豬腳薑醋   咁順便拎埋啦   好感恩佢都幾精神   之後家姐又番埋黎   佢地有佢地食飯   我就唔食喇   因為今晚鐘點煮咗嘢嘛   我都係旨在睇下媽咪   反正里奧大人喺大陸都唔會咁早番黎 ~
差唔多 8 點幾就同家姐一齊走喇   家姐感冒   所以我叫佢直接搭車番屋企   唔駛又陪我落九龍灣呢 ~
嘩   好餓呀   頭先喺媽咪屋企食咗隻薑醋蛋都 ok 頂到   但番到屋企衫都唔碗就即係食碗炒飯先呀   凍都照食喇   餓起上黎   覺得原來就咁無料又凍又硬嘅炒飯都好好味囉 ~
食完抖陣沖涼   再等埋里奧大人一齊食餸   真係好耐無同佢同枱食飯咁呀   噢 ~

沒有留言:

發佈留言