2011年9月15日星期四

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 15-sep-2011 )

西檸汁紐西蘭青衣班塊咸菜胡椒浸肥蜆海味上湯雜菜煲

( 15-sep-2011 thu )
星期四 lu   今日去麥記食煙肉蛋漢堡特價餐   星期一食都係 $15   今日加到 $16   不過算啦   我覺得早餐喺 $20 之內都叫做平架喇 ~


今朝咬緊包嘅時候   見到隔離再隔離嘅枱嘅男人將杯凍奶茶嘅冰 "北" 落碗通粉度   佢係 "北" 哂 d 冰架   我心諗係咪想飲冰鎮奶茶 feel 呀   無理由 "北" 哂家嘛   之後再望下去   佢喺度食通粉呀   OMG   原來佢想整凍 d 通粉   我覺得好核突呀   咁我食完出門口   見到有個道友用飲管飲溝奶茶果杯奶仔呀   呢間咁多怪人嘅   真係要諗諗仲去唔去食好呀 ~  
菇場嘅 receptionist 放幾日假   所以我要幫手開門   咁又幾好喎   行下無咁悶 ~ 
晏晝有 lunch box   我同事問我尋日嘅生炒排骨係咪我整   話好好味呀   oh   比人讚下真係幾開心嘅   不過佢可能唔知咩叫好睇唔好食   哈哈 ~
今晚同媽咪出去食飯   食食下無啦啦見到家姐喎   我仲以為自己認錯人   原來佢特登拎 d 新鮮無花果比媽咪   同埋拎個日本金桃比我呀   話因為中秋節佢同媽咪食咗個桃   我同里奧大人無得食   所以特登買比我地食喎   成 $50/個   我覺得好貴呀   唔怪之得佢今日成日問我去邊度食嘢啦   原來如此 ~


食完去媽咪屋企坐陣喇   其一要飲腐竹糖水   其二媽咪買咗榴槤比我喎   媽咪話上次見里奧大人話好食   所以就買喇   里奧大人有福啦   我屋企人對佢咁好   嘩哈哈哈哈 ~


今晚里奧大人 9 點半就番到九龍灣   我叫佢自己出去食算喇   我真係好攰   唔想煮嘢唔想洗嘢呀   只係好想快 d 瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言