2011年9月11日星期日

沙爹王 @ 官塘 ( 11-sep-2011 )

避風塘鮮魷皇子 - 里奧大人好多時落 order 都會講全名   我話講避風塘鮮魷咪得囉  今次 d 鮮魷好細隻  同埋好小避風塘料呀   豉椒炒蟶子 - 唔想次次炒蜆呀 越南粉卷 - 我鍾意食架   個皮煙煙韌韌   又有酸醋   不過今次個粉卷只係好似食皮咁囉   印度薄餅 - 里奧大人次次都食   佢真係好鍾意食呢 d 薄餅   佢會用手拻黎食   我會叫佢拻埋我果份   我用筷子夾黎食   一個人污糟好過兩個人污糟嘛石鍋泡菜海鮮湯 - 得幾隻蝦咋   仲要 d 蝦係苦嘅添   今餐嘅沙爹王唔多掂呀

( 11-sep-2011 sun )
今朝同里奧大人食完早餐就番崇拜 lu ~ 







早餐食到好飽   所以 3 點先同里奧大人食 tea   只想食小食囉 ~




番到屋企 hea 到 4 點半就出發去 APM   超勁想行 Log-on   買咗本記真皮事簿   我覺得貴架   不過又好想買喎   貴買平用係我左右銘   哈哈   行完再行無印   估唔到又有收穫   very 開心呀 ~
6 點 20 分去到沙爹王   估唔到要等位   好在等咗 20 分鐘就有位   感恩感恩 ~
太飽喇   所以又行下德福   順便配對散光眼鏡   其實我兩對眼嘅散光都係 50 度   唔算好深   但我覺得睇嘢真係好散囉   所以就配喇   配咗 $1827   其實我覺得好貴架   不過我又覺得副眼鏡框好睇喎   woo   財散人安樂   所以番屋企休息喇 ~

沒有留言:

發佈留言