2011年9月18日星期日

Pizza & Chicken ( 外賣 ) @ 屋企 ( 18-sep-2011 )

墨西哥香辣批 - 牛肉 / 洋蔥 / 墨西哥辣椒 / 辣肉腸 / 蕃茄 / 加倍芝士小食拚盤 ( 春卷 / 咖哩角 / 魷魚圈 / 香茅雞翼 )香辣海鮮闊條麵

( 18-sep-2011 sun )
今朝同里奧大人瞓到 11 點半先醒   崇拜肯定番唔到   連早餐都無得食呀   所以我喺屋企煮早餐   燒賣 + 五香肉丁辛辣麵 + 咖啡   悠悠閒閒咁過咗一個早上   望下個鐘原來已經 1 點 ~


之後洗碗同熨衫   又睇陣電視   執下衫   沖埋涼   咁就 3 點   出去食 tea 喇 ~
里奧大人要拎對鞋去地鐵站嘅鞋舖度整   所以今日去池記食 tea   同埋之前有 cash coupon   清埋去先   不過池記真係唔可以坐得耐   唔係會發顛   因為個地方細   又迫又嘈呀 ~



食完行陣馬莎就去拎鞋   時間啱啱好   之後同里奧大人講話好攰唔想煮飯呀   佢第一個反應就話 " 試下你咋 "   ( 因為我覺得佢好鍾意出街食   所以我煮都會呃佢話唔煮   睇佢又咩反應   佢一話好   我就會話 " 試下妳咋 " )   我話今次唔係   係真架   個人好攰   同埋唔知煮咩好囉 ~

本來諗住出去食   但後尾我話唔想出街同埋想食 Pizza   所以又叫外賣喇   沖完個涼先食嘢   真係好鬼爽呀 ~
食完抖陣再食個桃   唔食就壞架喇   我屋企好焗架   尋日買好生嘅蕉   今晚可以熟哂   所以次次都唔敢買太多蕉   但食蕉就最方便   我真係好唔鍾意切生果架 ~

沒有留言:

發佈留言