2011年9月9日星期五

週年結婚紀念日 ( 9-sep-2011 )



( 多謝阿表影呢張相  我非常鍾意呀 )


( 9-sep-2011 fri )


今日係我同里奧大人結婚紀念日呀  好開心呢 ^^


相處真係一個好大嘅學問呀   到呢一刻我都仲學緊點同里奧大人相處   係呢幾年先學識咗包容   體諒咋   所以里奧大人都幾慘   哈哈哈 ^^
同里奧大人無鬧交就呃人啦   不過我地又唔會超大聲吵鬧果隻   只係比下說話妳聽咁啦  哈哈 ^^


咁多年裡面經歷過一單大嘢   好感恩信咗主   神聽我禱告   係神改變咗我   令我喺婚姻歷程當中更加穩固   感恩感恩 ^^


呢年我真係確實到里奧大人對我嘅關懷喇   唔知係咪因為年紀大   開始珍惜我啦   嘩哈哈哈 ^^

不過我都承認   里奧大人係一個好可靠好顧家嘅男人黎嘅   哈哈   我要食要買要着要玩要用嘅   佢能力範圍做到嘅   都會滿足我嘅   一係就會慳自己豪比我囉   所以有時佢衰呢   我就諗番起呢 d 鎖碎嘢   我都會無咁激氣嘅   哈哈 ^^

哎 yo   其實我都為咗里奧大人做咗唔小嘢架   不過我唔會講之嘛  ^^  

好似我以前做女都唔識煲飯   更何況煲湯整餸   結婚初時我真係好驚煮飯架   煮足一星期炒肉粒   唔係梅菜就係雜豆   對我黎講係好艱難架喇   仲有第一次煲青紅蘿蔔湯   開住個蓋黎煲   點知煲咗 2 個半鐘   煲到得 1 碗   hey   之後開始慢慢學囉   睇下食譜   依家煮得唔係好味   但都叫做食得落口   話哂叫做住家飯丫   雖然里奧大人唔會迫我煮   但我愛佢嘛   更係想佢健康 d 啦   成日出街食好無益家嘛  ( 我唔舒服另計 ^^ )   so   我都係一個賢妻黎架 ^^

我喺依度都祝福自己同里奧大人永遠快快樂樂   身體健康   主恩滿溢咁過每一日呢 ^^ 
 

我地好鍾意呢首歌架 ^^


( 陪著你走 )
誰說 時間片刻變陳舊
全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手
愛 誰說永不會長壽
陪著你一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透

陪著你走   一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行 跟我一起飛去 
不相信 時間片刻變陳舊
全為你分秒亦停留
因你 身邊有我緊握你的手
這份愛 誰說永不會長壽
陪著我一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透
一世伴你同路去

沒有留言:

發佈留言