2012年1月1日星期日

海港酒家 @ 將軍澳中心 ( 1-jan-2012 )

( 1-jan-2012 sun )

勁呀   因為里奧大人要睇醫生   所以瞓到 9 點幾要起身 lu   好多醫生都放假呀   所以打去邊間有人聽就去睇喇 ~

去診所附近食早餐   里奧大人就自己去睇   我就喺附近行下   超想搵 100 號   不過香港真係無囉   如果有   里奧大人可以長時間陪我食熱氣嘢都唔怕 lu ~


里奧大人番到屋企就瞓 lu   我就再執整齊 d 零食同醬料   wow   心情又番番去馬來西亞喇   又係好開心呢   仍同時希望 d 醬料真係可以食得哂 ~

3 點幾就去食 tea   之後我又寫 blog   好想快 d 寫哂呀 ~  




今晚同里奧大人屋企補做冬   所以差唔多 5 點半就出門口喇   又係去海港啦   食到 8 點幾就走 lu ~

里奧大人做公司嘢   想做哂聽日去街   不過我話去唔去都得啦   休息最緊要呢 ~

沒有留言:

發佈留言