2012年1月5日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 5-jan-2012 )

菜心炒牛肉

髮菜冬菇蠔豉燜排骨

蒸撻沙

燻蹄 @ 太興



叉燒 @ 太興

粉葛蠔豉豬骨湯



















買咗雜錦朱古力   無無聊聊數下有幾多塊咁囉

( 5-jan-2012 thu )


今朝好凍呀   凍到唔願起身   里奧大人以為我唔舒服添呀 ~  

早餐食腿蛋治   其實唔想食架   不過又諗唔到食咩好 ~  


菇場忙到爆炸   做到 lunch time   有 lunch box 唔駛煩食咩   但 lunch 食飯就成日好滯咁   有好有唔好啦 ~


又係忙啦   忙到放工   一出門口超凍呀   可以噴覆氣   好有真正冬天嘅感覺呢 ~

里奧大人上咗大陸   所以我又番媽咪屋企食飯喇
~

同家姐坐到 8 點半就走喇   又係好凍   縮下縮下咁行   之後同家姐講   如果着短衫短褲食雪糕   再坐喺度一個鐘   肺炎都似   但家姐話肺炎好小事   我即刻話肺炎可以死人喎   之後家姐好認真講話   如果真係短衫短褲食雪糕   再坐喺度一個鐘係會凍死囉   同埋出現低溫症即死   嘩   低溫症都諗到   勁呀   佢真係好怕凍呢 ~

番到屋企即洗衫熨衫拖地   之後沖涼   里奧大人打黎話好想食湯丸   但我話無片糖   佢話用老薑黑糖咪得囉   我話無喎   佢話台灣買果 d 呀   oh   佢唔講真係唔記得屋企有老薑黑糖添   如果唔提我   我之後又會去買黑糖番屋企呢 ~


沒有留言:

發佈留言