2012年1月11日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 11-jan-2012 )

煎馬友魚


蠔油雞翼


炒黃芽白


燒鴨 (半隻 )


節瓜蠔豉瘦肉湯

林柿 / 雪梨


蝴蝶酥












用魚眼 mode 影嘅

黑白 feel

( 11-jan-2012 wed )

wow   尋晚  11 點幾就自己瞓先   里奧大人就做到 1 點先瞓   我真係無本事陪佢架   我唔夠瞓皮膚好易敏感   同埋會出濕疹   我隻手指到依家都仲未好番   一夜瞓就好痕   我又忍唔住搲   所以好難埋口 ~

今朝 8 點半先落車   行咗一陣就收到 8 卦電話   所以又一齊食早餐 lu ~



菇場 9 點半已經靜英英   同人講咁靜   人地真係好難想像   靜過圖書館喎   所以次次睇親電視劇 office d 人有傾有講   真係好羨慕呢 ~

lunch box 萬歲   我又可以 load 相   load 咗成日都未 load 完   希望聽日搞掂哂啦 ~ 


里奧大人今晚同客食飯   所以我都去媽咪屋企痴餐   不過無話比媽咪同家姐知   唔係媽咪一陣又去買嘢番黎   所以我買半隻燒鴨做餸   我一開門   媽咪見到我好驚訝呢   至於家姐   佢又唔知我番黎   咁我就要比 d 驚嚇佢喇   媽咪叫我企喺門後面嚇佢   我話無新意喎   同埋我又唔知家姐幾時番  驚走唔切    咁媽咪就打比佢   我話妳都夾埋整古佢   媽咪話成日都會打比佢問喺邊喎   就係喺 lift 隔離呢埋等佢   一開 lift 見係佢   就用好陰沉嘅聲叫佢   呵呵   佢好驚啊   不過個樣又好鎮定   佢話因為諗緊如果真係有個顛人拎刀出黎   佢番入屋又入唔切  咁點好呢   諗咗好多嘢   開飯仲講緊 ~


同家姐坐到 8 點半就走喇   無啦啦又落雨   所以好鬼凍呀 ~


里奧大人 11 點先番到屋企    咁都好   上次同呢個客食完印度餐再去飲紅酒   成 1 點幾先番到屋企呀   里奧大人話今晚食咗羊肉同飲咗紅酒   個身好暖喎   唔駛着長袖衫瞓覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言