2012年1月17日星期二

馬拉盞炒火鴨絲 ( 17-jan-2012 )


( 17-jan-2012 tue )

尋晚食咗兩粒止痛藥同埋出咗一身汗   終於退咗燒   但仲係唔多舒服   咁諗住坐的士番工   所以瞓到 8 點半先起身喇   里奧大人叫我唔好番工   佢都陪我唔番工   不過我話我想番工   因為今日可能有新銀紙唱比我地呀 ~

去到菇場附近先食早餐   好在番到菇場都係 9 點 20 分   同埋仲有同事未番齊   所以無咁異相呢 ~



菇場超忙呀   差唔多 lunch 先停手   無胃口呀   食馬仔算   呢個馬仔係喺馬來西亞買架   口感好脆   同香港嘅馬仔完全唔同   不過比香港馬仔甜   真係唔買黎食都唔知係咁呢 ~



2 點幾又作燒   骨都痛呀   所以食粒 panadol 叫做好 d 囉 ~

今日真係有新銀紙   差唔多 5 點 45 分先比我地   拎完又要數   我又幫埋媽咪家姐唱   所以我都將 d 錢拎比媽咪先 ~ 

拎完錢比媽咪就去睇醫生喇   有小小微燒   同埋淋巴發炎   左一粒右兩粒喎   所以要食 5 日抗生素呢 ~

超餓呀   番到屋企即煮嘢食   之後再沖涼   熨衫   拖地   爽呀 ~ 

是日懶餐 - 馬拉盞炒火鴨絲

馬拉盞炒火鴨絲
- 係尋晚食剩嘅火鴨絲黎架   加 d 馬拉盞去炒   炒嘅時候好辣咁   不過原來係唔辣   算啦   清清地算喇 ~

里奧大人 9 點幾先番到屋企   佢話買咖哩牛腩點 Tortillas 食喎   都好丫   唔好浪費嘛 ~



沒有留言:

發佈留言