2012年1月24日星期二

翠苑海鮮酒家 @ 官塘 ( 24-jan-2012 年初二 )

( 24-jan-2012 tue  年初二 )

今朝同里奧大人一齊 10 點幾起身 lu   之後約埋大食表妹就去媽咪屋企開年喇 ~


個肚仲係有 d 唔舒服   所以個人都比較掹   同埋無咩胃口咁囉 ~

撈生 ( 馬來西亞買番黎   原來媽咪同家姐超想食撈生   仲想話去美心食添   所以我一話有撈生   佢地好開心呀 ^^ )












鴨舌



冬菇髮菜蠔豉


白切雞


蒸斑


南乳齋

清補涼豬骨湯


Kuih Kapet ( 馬來西亞賀年食品  脆卜卜好香椰絲味   估唔到佢地個個都話好味 ^^ )

糟糟兩姐妹差唔多 3 點就到媽咪屋企拜年   傾下傾下都 4 點幾   佢地都走喇   我都諗住番屋企休息   點知里奧大人原來係去佢家姐屋企   咁我話唔想去住   所以我地都係媽咪屋企瞓陣抖陣先出發   其實真係好攰好想番屋企   又鬼咁凍喎   不過新年就算啦 ~ 

食到 8 點幾就走 lu   即開暖風機喇   我係一個怕熱嘅人   所以我一話開暖風機呢   里奧大人就知我一係唔舒服   一係真係好凍囉 ~

沒有留言:

發佈留言