2012年1月2日星期一

蜜糖骨 + 蒜蓉炒菜心 + 芫茜皮蛋湯 ( 2-jan-2012 )


( 2-jan-2012 mon )


yo yo   今日又係假期   真係好開心喇 ~

今朝超開心呀   因為同媽咪同家姐飲茶   我 10 點起咗身   沖涼洗頭就去鴻星攞位 lu ~

佢地同里奧大人差唔多時間到   又係一路食一路傾   如果里奧大人無唔舒服就好啦   可以打麻將   不過唔舒服就唔好喇   唔想惹到媽咪呀 ~


狗狗臘腸卷



蜜汁叉燒腸粉



水晶蝦餃皇


醬汁花生蒸鳳爪
 


蜜汁叉燒包

回味銀針粉


鹹酸菜豬肚湯


臘味煲仔飯



圓肉桂花糕

飲完我就去街市買餸   諗住買小小   點知買下買下又幾袋   好鬼重啦 ~

番到屋企就洗衫熨衫   冬天真係要隔日開機   d 衫又厚   好在好快乾   唔係都幾煩 ~

今日里奧大人都開始做公司嘢 lu   不過唔緊要   依家可以同阿表無間斷   日子過得超級充實呀 ~ 


3 點幾去食 tea   好想食雞翼   所以去大快活食喇 ~  






今晚又煮飯   不過好簡單   所以好快搞掂 ~  

是日懶餐 - 蜜糖骨 + 蒜蓉炒菜心 + 芫茜皮蛋湯

蜜糖骨
- 里奧大人家姐整架   就咁蒸番熱就食得 ~

蒜蓉炒菜心 - 炒菜真係好味好多   不過我成日覺得 d 油彈到周圍都係好煩囉 ~

芫茜皮蛋湯 - 媽咪叫我煲芫茜魚片湯比里奧大人飲   不過我懶唔想整魚呀   所以就咁芫茜皮蛋湯算喇 ~

沒有留言:

發佈留言