2012年1月18日星期三

粟米蘑菇蛋花湯 + 淨雲吞 & 牛腩魚片頭河粉 ( 外賣 ) ( 18-jan-2012 S/L )




( 18-jan-2012 wed )

尋晚睇完醫生   醫生話有微燒   應該今日 d 燒就會發出黎   所以我今日都 S/L 喇 ~

9 點幾打番去菇場請假   之後都瞓唔着   所以整早餐食喇 ~  

食完又執下零食柜   之後又煲羅漢果茶   因為今次 d 抗生素非常之巨   所以食得非常辛苦   好反胃   所以煲羅漢果茶黎送藥   又當水飲   我好怕有病飲暖水   食藥已經食到口寡寡   再飲暖水   真係超級極度好反胃呢 ~





難得有時間   所以沖完涼就覆下回應   覆覆下 d 藥就黎料   點知又瞓唔到喎   但其實好攰 ~  

屋企超大風   真係好鬼凍   見又夠鐘食藥   所以煮出前一丁食喇   食完暖好多呢 ~


食完又覆下回應   呢次真係好眼瞓喇   所以 4 點鐘開始瞓   瞓到 6 點   足足兩個鐘   其實仲想瞓   不過驚夜晚瞓唔着   所以都係起身算喇 ~

里奧大人 6 點半要開 conf. meeting   又唔知幾點番   所以我自己煮個粟米湯飲先   因為夠暖身呀 ~

是日懶餐 - 粟米蘑菇蛋花湯

粟米蘑菇蛋花湯
- 飲完暖笠笠好舒服呀   真係想飲咋   唔係我唔會開火煮嘢囉   求其食包就算 ~

家姐幫我買咗蘿蔔糕    所以就拎落黎比我   喺電話度已經問有無影子 d 零食   一黎到坐低即食啦   之後又食埋小寶最鍾意食嘅朱古力   我又同佢一齊食 nuts   好忙呀 ~



之後叫佢等埋我沖完涼先走   因為我頭暈暈呀 ~

里奧大人差唔多 10 點先番到屋企   但我又好想食嘢喎   所以叫佢買粉麵番屋企一齊 share 食   食完就食藥瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言