2012年1月31日星期二

香草瑞士汁雞翼 + 芥蘭炒臘味 ( 31-jan-2012 )




( 31-jan-2012 tue )

今朝好想食公仔麵呀   所以覺得好好味呢 ~


菇場都幾忙呀   做完抖陣就 lunch time 喇   今日食 special k + 朱古力奶   都幾飽喎 ~

放工去街市買餸   仲諗住買好多嘢添   點知就咁買咗包西米同菜就可以番屋企喇 ~

番到屋企第一時間開機洗衫   之後就浸菜   搞掂哂就熨衫   本來里奧大人話 7 點半走得   不過見等到 8 點都未有電話   所以我都煮飯自己食先 lu ~


是日懶餐 - 香草瑞士汁雞翼 + 芥蘭炒臘味

香草瑞士汁雞翼
  - 有現成汁真係好方便   同埋依家想清哂 d 醬   唔想又過期囉   今次好入味   因為我好有心機整   里奧大人話咁入味   以為我買添呀   嘩   唔係嘛   講到好似我平時煮嘢無味咁架 ~

芥蘭炒臘味 - 煲飯時順便蒸埋臘腸   咁就唔駛嘥煤氣喇   very good ~

里奧大人差唔多 9 點半先番到屋企   本來叫佢食埋龜苓膏   因為家姐尋晚特登買比佢嘛   不過佢話好飽食唔到   叫我又留番聽晚   我話唔好留咁多日   所以我食埋去   佢又食 d 咁囉 ~




沒有留言:

發佈留言