2012年1月23日星期一

煎蘿蔔糕 ( 23-jan-2012 年初一 )



( 23-jan-2012 mon 年初一 )

嘩   年初一喇   每月一到居然仲唔多舒服   其實我都知會咁架喇   次次一病再每月一到   之後會好唔舒服   不過都好感恩   因為係假期 ~

其實唔想出街   不過大年初一就想同婆婆拜年囉   天氣太凍媽咪又去唔到同婆婆拜年   所以我點都去拜年囉 ~  

約埋家姐一齊搭的士去婆婆屋企   1 點幾就開飯   食完飯又傾下計   大舅父要趕下場   所以食完都走   本來我都諗住番屋企休息   但一有人打電話同婆婆拜年   佢就同人講有好多人陪佢   好熱鬧開心   咁我都唔好意思走   同埋坐坐下又 ok 無唔舒服   所以我地同埋大食表妹就陪下婆婆囉   坐到 5 點幾就搭的士番屋企喇 ~



豉油王澳洲虎蝦 - 啖啖肉超好食   聽婆婆講好似話要 $3x 一隻   唔係講笑   真係就咁食 2 隻都飽  



滷水鴨舌 - 用咗一隻指天椒整   我覺得好辣呀   定因為唔舒服   所以覺得突別辣呢

煎鮫魚 - 好香口   唔駛任何汁都好好味


羅漢齋 - 前一晚燜定   好入味   正


白切雞 - 我無食到呀
 


潤腸 / 臘鴨 - 我仍都無食到呀


腰果 - 婆婆自己炸   仲話超級易炸添

家姐陪我地食麥當勞就番屋企喇   因為個電話仲未整好   所以佢 8 點幾又再黎我屋企   佢買咗魚肉燒賣   牛肉   生腸   雞腎上黎食   里奧大人就負責煎糕   我講明唔煎唔洗架   所以今晚我只係食   唔駛執   好嘆呀 ~

10 點幾終於搞掂 lu   家姐都番屋企喇   我都要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言