2012年1月22日星期日

Chicken & Pizza ( 外賣 ) @ 屋企 ( 22-jan-2012 年廿九 )




( 22-jan-2012  sun 年廿九 )

oh   今次每月一到唔多舒服添   不過都好感恩   可以盡情瞓 ~

因為里奧大人要幫家姐整電話   所以家姐 2 點幾上咗黎   不過我都照瞓   之後聽到佢買下午茶同里奧大人一齊食   我唔理佢地咁多喇   但佢地講嘢細細聲好搞笑   同埋里奧大人倒瀉嘢   我聽到佢地 D 聲音變得好緊張   仲聽到里奧大人同家姐講   如果妳妹喺度就比佢鬧死   佢地應該好快手抹好嘢   驚我突然起身咁啦   我覺得佢地好好笑 ~

瞓到 7 點   叫做舒服 d   同埋想食嘢   其實想食熱辣辣小菜   不過家姐唔 like   所以我話叫外賣 pizza 呢 ~

之後又傾下計   整部電話整到差唔多 11 點 45 分   佢一走我都即瞓 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言