2012年1月20日星期五

板長壽司 @ 九龍灣 ( 20-jan-2012 )










( 20-jan-2012 fri )

happy friday 喇   今日都無咩人番工   新年去旅行嘛   所以都無咩人等車 ~

今日好早到茶餐廳   諗住食完慢慢嘆報紙   點知老闆兩公婆入黎   我張枱又無人坐   咁就同我坐啦   一齊傾下計咁囉   好在佢地食完走先   本來諗住一齊行   點知佢地行得好快   我出到去都唔見佢地   咁我都慢慢行番菇場 lu ~


菇場靜啦   工廠都收爐   個個都有 holiday mood   正常嘅 ~

晏晝同 8 卦出去食 lunch   當團年啦 ~  


好攰呀   放工番屋企抖下先   再叫里奧大人早 d 番屋企食團年飯 ~

里奧大人 8 點番到九龍灣   本來佢想同我打邊爐   不過我又唔想   所以最後都係食壽司   近近地食完番屋企 ~

食飽有氣力   所以番到屋企即刻拖地   熨衫   洗衫   咁之後幾日假期就可以真正休息 lu ~

沒有留言:

發佈留言