2012年1月12日星期四

住家飯 again @ 媽咪屋企 ( 12-jan-2012 )

椒蒸魚頭


蓮藕餅


蕃茄牛肉蛋


沙葛瑤柱蠔豉湯


酥炸魷魚鬚 @ 一田 - 唔脆嘅


沙薑雞腳 @ 一田


壽司 @ 一田




大樹菠蘿 @ 一田

成日想咬鏡頭




( 12-jan-2012 thu )

好攰添   點解咁架 ~  

無啦啦好想食煎蛋嘅脆邊   所以食汾爹牛肉米粉餐喇 ~ 



菇場忙咗陣   之後又開始 load 相   今日終於 load 完   爽呀 ~

lunch 去銀行入票   所以買埋炒米粉 + 燒賣番菇場食   多甜豉油 + 辣油嘅炒米粉   超好味呀 ~


wow   今晚又去媽咪屋企食飯喇   不過放工就去一田買壽司   見到魷魚鬚同雞腳又想食   見到大樹菠蘿又想食   買完就去媽咪屋企喇 ~  

一去到即飲一大碗湯   之後媽咪再 "北" 多一大碗湯比我    飲湯已經好飽好飽 ~

食到飽一飽   所以好眼瞓呀   坐到 8 點半就同家姐一齊走 lu ~

番到屋企即開機洗衫   再沖涼   之後再熨衫   里奧大人差唔多 10 點幾先番到屋企   叫我煮麵   之後我下咗一聲   佢就話唔駛   不過我下係因為唔記得屋企有無餸   後尾記得仲有水餃   所以就煮比佢喇   如果要我開鑊煎嘢就唔架喇   唔想沖多次涼呀 ~

沒有留言:

發佈留言