2012年1月27日星期五

鐵匠 @ 九龍灣 ( 27-jan-2012 )




( 27-jan-2012 fri )

尋晚飽到想嘔   定係因為唔愛得辣   所以個胃有 d 反反地咁呢 ~


早餐食奶醬多   其實真係唔多想食嘢   但唔食又驚餓喎 ~




菇場個個無 mood 做嘢   正常丫   廠又未開   同埋好多客都係初八先開工   有鬼嘢做咩   真係電話都唔多個呀 ~

仲係好飽   所以食 special k 算喇 ~


3 點幾家姐 send sms 比我  話寶寶走咗   我個心實哂   冷靜之後即刻打電話比佢   原來話尋晚己經有 d 喘   咁今朝有朋友黎比咗 d 哮喘藥佢食   不過最終都係唔得   要離開我地呀   佢係咁喊   我只好安慰佢話陪朱朱一齊玩囉 ~ 

嘩   聽完之後無哂心機啦   雖然同阿寶相處唔耐   但都係屋企一份子   番親媽咪屋企都見到家嘛 ~

我初初以為自己唔會喊   但原來係唔會囉   冷靜咗之後就喊到九彩   之後媽咪打黎話阿寶走咗   咁我都問點解咁突然   原來之前兩晚阿寶行得好慢   不過以為天氣凍   但咁尋晚好喘   所以今朝媽咪朋友帶咗 d 哮喘藥比阿寶食   不過食完都仲係好喘   之後無耐就走   而媽咪朋友就幫阿寶搞掂 d 身後事   遲 d 就拎埋阿寶番屋企   同埋朱朱一齊 ~

太突然喇   好在有老友安慰   我都舒服咗 d   生離死別係要必經   唔傷心就假   只能放開 d 呢 ~  

放工即走啦   今日里奧大人仲放緊假   所以我地 6 點半就去鐵匠食嘢   之後行陣就番屋企 lu ~

沒有留言:

發佈留言