2012年1月27日星期五

親愛的寶寶 乖乖的睡覺了 ( 27-jan-2012 )

親愛嘅寶寶,

阿寶   雖然同你相處嘅日子唔耐   同埋我又無錫朱仔咁錫你喎   因為朱仔走咗之後   我真係好怕再放感情落你度呀   好怕有離別嘅一日嘛   請妳原諒家姐呀 ~

阿寶   由當初唔太鍾意你到依家開始夠膽摸你    點解你咁快走呀 ?!?!   你都係家中一份子  你知唔知我地都好唔捨得你架 ~

又係心臟病發帶走你   你真係走得好突然呀   家姐雖然好唔捨得你   但知你走果陣時辛苦叫咗陣就安詳咁離開我地   就係唯一一點令我地舒服 d 囉   寶呀   你喺我地心目中你仍然係肥肥白白嘅寶寶呢 ~


你上到天國必定開心健康   家姐總有一日會同妳相聚呢   仲有記得同朱朱玩喎   佢係阿婆   你要幫手照顧佢呀   咁先乖仔  ^^

愛你嘅家姐上

27-jan-2012 

沒有留言:

發佈留言