2012年1月7日星期六

銀芽韭菜肉絲炒麵 + 清補涼豬展湯 ( 7-jan-2012 )


( 7-jan-2012 sat )

今朝幫菇場 shopping 就食早餐   之後就番菇場 lu   阿 head off 喎   做哂 d urgent 嘢就上網寫 blog 喇 ~



好快好快就放工   今日睇中醫調理下   再去超市買餸就番屋企 lu ~

里奧大人見到我個樣咁攰   話想同我去飲茶 hea 下   我話咁去鴻星丫   因為好想食炸雲吞   不過去到原來今晚有人結婚   所以截咗人 lu   咁無計啦   去茶餐廳食算喇 ~

( 炸魚柳薯條 )


( 三絲炒意粉 )

食完番屋企就執嘢啦   之後預備煲湯   去完旅行番黎   覺得間屋執極都唔完咁嘅 ~

是日懶餐 - 銀芽韭菜肉絲炒麵 + 清補涼豬展湯

銀芽韭菜肉絲炒麵
- 又係用煲湯豬展黎做肉絲   唔好浪費嘛 ~

清補涼豬展湯 - 本來想煲粉葛   不過懶得買料   同埋記得仲有包清補涼未煲   難得我記得   梗係煲埋佢啦 ~

家姐今晚黎咗食喺馬來西亞買嘅零食   因為我叫佢快 d 黎食   我驚 d 脆脆好快林   之後一齊玩魚蝦蟹同大細   每人分 $3000 籌碼   雖然用籌碼   但都唔捨得買咁多   買 $100 已經覺得好豪咁呱呱叫   之後再買 $500   個心真係卜卜跳架   如果要我真金白銀拎 $500 出黎玩一舖嘅話   我一定唔會囉   好心痛架 ~


家姐 9 點半走   咁我都沖涼   再陪里奧大人睇之前錄咗嘅電視劇集就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言