2012年1月14日星期六

馬拉盞炒豬腸粉 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 14-jan-2012 )





( 14-jan-2012 sat )

今朝食飽 d   好在 8 卦又黎   所以叫佢幫我食塊火腿喇 ~



菇場忙架   不過做埋 d urgent 嘢就上網 lu ~

放工去睇 中醫   之後去街市買餸    重到呢    豬肉檔阿姐好好呀   見我買到一袋二袋   佢第一件事就比個大膠袋我   好好人呀 ~

好想食炸雲吞   所以去鴻星拎位先再叫里奧大人落黎一齊飲茶喇   飲到3 點幾   之後拎 d 餸番屋企就出去德福行街買嘢   6 點先番到屋企 ~

鮮蝦炸雲吞


水晶蝦餃皇


豆沙煎軟餅



燒鴨瀨粉



懷舊馬拉糕



健康素菜包 - 一見到已經唔開胃   我話好似蒸完無人食之後再蒸   蒸到有人要咁   所以我話要換過另一籠呀


煎瑤柱韭菜餅

我同里奧大人講話最怕影咁扁嘅食物   所以佢幫我加咗兩粒蝦餃做眼睛   無聊囉




好攰丫   里奧大人叫我去打邊爐   不過我又未餓   同埋我想煲湯比佢飲   所以都係煮飯煲湯喇~

是日晚餐 -
馬拉盞炒豬腸粉 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯

馬拉盞炒豬腸粉
- 街市賣 $10 / 5條   好抵喎   同埋都好食   下次再整先 ~


青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 豬骨點辣椒豉油一齊食真係好好味呢 ~

沒有留言:

發佈留言