2012年11月12日星期一

午餐肉 + 椰菜花 ( 12-nov-2012 )



( 12-nov-2012 mon )

尋晚瞓得勁唔好   加上今日星期一   又天陰陰   真係勁想唔番工呀 ~

今朝又開始轉飲檸茶   唔想飲咁多咖啡   但星期六日就會飲咖啡   好 relax 咁架   其實我飲得唔多   有時飲半杯   有時飲 3-4 啖就唔飲   因為我覺得飲咗幾啖已經好精神   都唔會再飲架喇 ~




真係好感恩   無飲咖啡都唔太眼瞓   唔係都好難頂 ~

好快到 lunch time   又有 lunch box   本來想食完出去行   不過見到出面灰灰暗暗好似好凍咁   都係唔出喇 ~

放工走人   本來出旺角拎嘢   不過未有貨   所以番屋企煮飯喇 ~

番到屋企食包粟米片   抖陣再拖地   里奧大人喺大陸   估唔到 7 點可以放工   所以我都等埋佢先食飯喇   因為我好飽 ~

是日懶餐 - 午餐肉 + 椰菜花

午餐肉
- 我好小煎午餐肉   覺得食罐頊好無益咁   同埋我間唔中又食餐蛋治   所以唔想夜晚又食午餐肉咁囉   但里奧大人好鍾意食   食飯都食得快 d 咁呀 ~ 

椰菜花 - 尋晚食唔哂   今晚再食過 ~   

沒有留言:

發佈留言