2012年11月18日星期日

咕嚕雞球 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 18-nov-2012 )




( 18-nov-2012  sun )

10 點 20 分起身   里奧大人話 7 點幾個肚已經打豉   所以我都快手快腳梳洗   拿拿聲落去食早餐呀 ~


食完早餐就番屋企沖涼   抖陣就番教會喇 ~

崇拜完畢之後就去整里奧大人對皮鞋   要等 30 分鐘   所以又喺德福周圍行 ~

拎完鞋就分道揚鑣   里奧大人番屋企做公司嘢   我就去買餸   樣樣都好重   番到屋企隻手好似斷咗咁   再磅下買嘅嘢   有 16 磅呀   唔怪得咁動啦   再加埋我個袋   總共差唔多 20 磅   真係擔泥咁   次次一放低 d 餸就有解脫嘅感覺呢 ~

2 點半去大家樂食 tea   因為家姐比咗 2 張 $3 coupon 我呀   唔好浪費   都係錢丫 ~  


食完我就去買衫   諗住買件薄外套   估唔到買到外套之餘都買到 2 件長 tee   喺時間番屋企喇 ~

番到屋企即煲湯   之後就熨衫   搞掂完就睇下雜誌   差唔多 6 點 15 分就開始煮飯   7 點有得食 ~

是日懶餐 - 咕嚕雞球 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯

咕嚕雞球
 - 之前想整   不過又唔想整完之後擺入飯壺等里奧大人放工食   所以今晚整就最好啦   不過今次落多咗白醋   有 d 搶喉 ~  

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 今次多咗水  唔係太有味   不過又未至於無味   里奧大人話清 d 都唔錯   幾識安慰我呢   因為佢都知我煮飯辛苦   但無味真係要開門見山講架   唔係我會唔知呢 ~

沒有留言:

發佈留言