2012年11月29日星期四

雲南小鍋米線 @ 荃灣 ( 29-nov-2012 )

豬腩肉蘿蔔小鍋米線 ( 小辣 ) $28 - 腩肉好入味   初初睇個湯底顏色以為無味   點知越食越辣   同埋都唔小配料   我覺得好味過雲桂香同星林居添呀

( 29-nov-2012  thu )

今朝唔係好凍咁噃   但勁有回南天 feel 囉   加埋毛毛雨   勁唔鍾意呀 ~

早餐食扒芝腿治   實在太好味喇   呢排都勁鍾意食呢 ~



菇場今日靜呀   仲好   唔舒服唔想做嘢 ~ 

8 卦今朝喺深圳聽嘢   咁我正想出去 lunch 佢就打黎   同佢一齊出去食粉   之後我去買念慈菴   佢就番菇場先 ~


次次一番到菇場又係咁打乞痴同流鼻水   但出街同喺屋企又無事架喎   可能坐正風口位啦 ~

里奧大人上咗大陸又會夜番   所以我搵表妹剪髮   放工坐 van 仔去荃灣   去到唔知邊度要轉車   我問司機係咪要轉車   佢居然話 "咪話要轉車囉"   都痴線嘅   咁我問佢架車係咪去荃灣佢話係   我以為直去嘛   之後我話點知啫   痴線   真係忍唔住呀   之後上車坐低   我係 last 4   無耐聽見司機話個個坐低唔比錢   開唔到車呀   嘩   好在我一早拎定錢   所以即彈起身比   但又無寫明話上車比錢喎   又係痴線   上次同里奧大人坐 van 仔番屋企   好多人一上車比錢   司機話落車先比   里奧大人好奇怪點解 d 人會比錢先   我即刻同佢講有 d van 仔真係要比錢先架   如果唔係唔開車   因為我試過話落車比   佢話唔得呀   果時我三袋嘢喺手   幾咁狼狽呀 ~

去到千色店都係 6 點   真係好快   所以就算佢地態度衰都會坐囉   因為坐地鐵真係好耐   同埋我超唔鍾意坐地鐵   感覺好趕好趕咁   但人地明明係唔趕家嘛   行慢 d 都唔得咁 ~

等咗一陣就到我啦   同表妹傾開 d 推銷電話   最憎 d 人一聽到話唔要就 "cup" 線   佢話佢個客好驚聽到呢 d 電話   我話驚咩喎   唔聽咪得囉   佢話佢個客上次話唔要喇唔該   對方叫佢去死啦   嘩   我笑爆咀呀   駛唔駛呀   不過如果發生喺我身上   我果刻真係會激到痴線   就係呢 d 咁嘅人   搞到人地見到陌生電話就唔聽囉 ~

6 點 45 分剪完   又未餓   周圍行下   去完正隆行買完嘢都差唔多 7 點 45 分喇   去 van 仔站附近搵食   去到兆和街   覺得開始遠喇   所以唔敢再行   一陣認唔到路出去就慘   見到有間食米線就入去食啦   估唔到好味道呀   再去隔離買杞子桂花糕同椰汁紅豆糕就走人喇 ~


食到好飽   又周圍行下   比我見到 Boutique 有長 tee   又比我買咗 10 件衫同褲   爽呀   最鍾意一個地方買哂我要嘅嘢 ~

8 點半走人   滿載而歸番屋企喇   打比里奧大人   居然話要開會   8 點半都應該走人啦   喺大陸喎   仲要開會   真係人都顛 ~

番到屋企即沖涼呀   之後就灘喺梳化等里奧大人番黎喇   差唔多 11 點先番到屋企   第一時間叫佢食桂花糕   佢話好好食呀   不過我無試呀   差唔多 12 點先瞓   好在依家天氣凍凍地   都易 d 入睡咁囉 ~

$10 / 3 件 ( 我買咗 4 件杞子桂花糕 / 2 件紅豆椰汁糕 )


鹽焗夏威夷果仁 $130 / 黑椒豬肉條 ( $58 ) / 開心果 ( $23 ) / 紫菜豬肉鬆 ( $20 )


沒有留言:

發佈留言