2012年11月15日星期四

雜丸米粉 ( 15-nov-2012 )



( 15-nov-2012  thu )

woo   越黎越有冬天 feel 喇    但我仲未着長袖   因為我都好怕熱呢 ~

早餐食雪菜肉絲鴨胸米粉   最驚食肉絲   所以次次都 "了" 走哂先食 ~  


今朝老闆喺我隔離房開會   搞到我都唔太敢上網   好在有嘢做   好快又 lunch time   今日食 lunch box   食完出去一田行下   買咗個手抽膠桶就走人 lu ~

放工先黎落毛毛雨   又大風   我覺得勁凍呀 ~

里奧大人上咗大陸   家姐今晚又黎拎 boot   所以我都唔番媽咪屋企食飯   喺屋企等家姐呢 ~

家姐差唔多 6 點半就上到黎   試完哂嘢又傾下計   7 點半走人   佢趕住番屋企食飯呀   之後我都預備晚餐 lu ~  

是日懶餐 - 雜丸米粉

雜丸米粉
- 唔知食咩好   求求其其食算喇 ~

食完就熨衫   沖完涼抖陣再食紅豆沙   里奧大人 9 點先放工   喺埋大陸食嘢先番黎   番到屋企都 10 點幾   陪多佢一陣我都瞓覺喇 ~                 

沒有留言:

發佈留言