2012年11月7日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 7-nov-2012 )

荷蘭豆芹菜炒臘肉


茄汁煎白鯧


粟米蟹柳蝦仁炒蛋

白切雞


黑白胡椒鹹菜豬肚湯


我覺得最上嘅奇異果好好味   Orange Soda 同 Mango 就買比家姐嘅

( 7-nov-2012 wed )

今朝食早餐時   8 卦打黎話過黎食   好多時同佢一齊就會 9 點前番到菇場   因為佢呀 head 比我老闆更早番呢   所以可能準時   喺佢心目中算係遲架喇 ~




菇場忙咗一陣   好快又係 free time   今日食完 lunch box 就出去一田超市行下   越行越凍   好在都睇哂要睇嘅嘢   同埋係時候番菇場開工 lu ~

里奧大人今日全天侯見客   所以我都番媽咪屋企食飯喇 ~

今晚 8 點走喇   家姐一齊番我屋企   因為我整咗 2 盒沙律比佢   佢一黎到就食零食   真係無停過口架   我就真係超飽食唔落喇   佢差唔多 9 點半就走喇   我都去沖涼 lu   里奧大人 10 點先番到黎   同客又食印度嘢   仲飲埋白酒   佢話覺得眼皮係攰到 dup 落黎   鬼咩   已經攰再飲埋酒   唔瞓着已經偷笑啦 ~  

沒有留言:

發佈留言