2012年11月26日星期一

叉鴨飯 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 26-nov-2012 )



( 26-nov-2012  mon )

嘩   起身有 d 太陽架噃   但又話今晚會勁凍   所以着短袖加風褸就算   但出到街又唔係咁凍噃 ~

今朝好感恩   因為之前司機叔叔話 cut 咗 2 班車   我諗住唔等架喇   但又想睇下會遲幾耐   反正我預咗多時間食早餐   就算等到 8 點半都無咩問題   但估唔到今朝 8 點 10 分又可以見到佢   原來佢話後尾佢阿頭叫佢做到月尾   咁就好喇   我可以坐到月尾呢 ~

早餐食扒芝腿治   芝蛋治其實都好好味   如果芝士係半溶狀態嘅話   但食完就真係超級超級飽囉 ~


菇場靜呀   星期一特別多朋友搵我 m   因為個個知我得閒   同埋星期一個個都無 mood 做嘢就係真嘅   同埋個天又黑哂   仲更加無 mood 啦 ~

家姐今日 off   所以約我食 lunch   其實我有帶飯   不過難得佢 off 同我食   我就帶佢食魚生飯   因為佢鍾意食呢 ~


食到 1 點 20 分就走喇   之後去埋銀行就番菇場 lu ~

今晚去旺角拎嘢   好在菇場長期有披肩同厚褸   晏晝出去已經覺得凍   夜晚落雨更凍   所以唔理三七廿一拎條披肩包住條頸   真係暖好多架   風褸薄切切   着咗等如無着咁啊 ~

拎完嘢就走   見時間都早   所以買埋半打拿破崙同椰撻比家姐   再買埋兩碗芝麻糊比里奧大人就搭巴士番屋企   好在有位坐咋   一袋二袋真係好辛苦   但我堅持要搭巴士   平小巴一半呀   我覺得搭平車好開心 ~

約咗家姐喺停車場交收   里奧大人原來都已經喺九龍灣 lu   叫佢買飯盒番屋企食   我就食埋尋晚食剩嘅飯餸   其實難得里奧大人咁早放工   真係超勁想同佢出街食   不過尋晚食剩差唔多成個餐   要掉咗去真係好鬼折墮   又唔想留到星期三做 lunch   所以我話食埋去喇 ~

食完抖陣就熨兩機衫   好在開咗抽濕機   唔係 d 衫有排都唔乾呀 ~

沒有留言:

發佈留言