2012年11月4日星期日

焗野生三文魚塊 + 美極煎蝦碌 + 酸齋 + 粉葛齋湯 ( 4-nov-2012 )







( 4-nov-2012 sun )

今朝 10 點 40 分起身   趕唔切番教會   其實里奧大人好早醒咗   不過見我瞓得咁淋   唔想叫醒我喎 ~

食完早餐就去買餸   里奧大人就做公司嘢 ~


番到屋企開機洗衫同熨衫   再煲埋湯   都已經差唔多 2 點喇 ~

2 點幾去 Piago Food Court 食嘢   坐我隔離幾個男仔   十幾歲讀緊書果 d   係咁講粗口  係咪都加個助語詞   以為自己好型果隻   其實真係知唔知係好無家教呢   可悲 ~


食完就去拎嘢    番到屋企都 4 點   抖陣又預備晚餐   早 d 食早 d 休息 ~

是日懶餐 -
焗野生三文魚塊 + 美極煎蝦碌 + 酸齋 + 粉葛齋湯

焗野生三文魚塊
 - 之前喺一田買架   一包 7 件仔   差唔多 $70   我覺得幾貴呀   不過好好食   因為唔腥 ~

美極煎蝦碌 - 媽咪比咗 d 蝦碌   所以又用美極煎香   超惹味 ~ 

酸齋 - 想整好耐   所以的起心肝整   不過我覺得味道可以再濃 d   同埋色水唔夠   下次再整好 d  先 ~ 

粉葛齋湯 - 媽咪睇電視學煲架   所以我又煲   材料有粉葛 1 斤 + 3 條粟米 + 1 條紅蘿蔔 + 紅腰豆 + 合桃 + 蜜棗 + 陳皮   煲 2 個鐘   不過我又衰咗   煲出黎得 3 碗   嘥煤氣添   下次都係落多 d 水 ~

食完飯   洗埋碗   沖埋涼都係 8 點幾   實在太好喇   可以舒舒服服咁睇電視呢 ~

沒有留言:

發佈留言