2012年11月2日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 2-nov-2012 )

美極蝦碌


咖哩炒蟹


滷水乳鴿


滷水鴨翼


炒椰菜花


五指毛桃粟米雞腳豬骨湯

( 2-nov-2012 fri )

yoho   星期五喇   真開心 ~


菇場超忙呀   做到 11 點半先做完   hea 咗陣又到 lunch time   今日食番尋日嘅 lunch box   好在無壞啫 ~

飯氣攻心   超級眼瞓   好在有嘢做   唔係瞓得着呢 ~

里奧大人又上咗大陸   我放工就番屋企拎 Macaroon 先   之後再去媽咪屋企食飯 ~

平時 6 點左右就會打比家姐   問佢喺邊   一係佢就會打黎話喺邊   點知我 5 點 45 分打比佢   之後打到 6 點半都無人聽   sms 又無覆   糟糟打去又無人聽   sms 又係無覆   真係擔心到我顛   後尾佢差唔多 7 點打黎   原來開會   所以聽唔到電話   要差唔多 8 點先走得   咁我同媽咪食飯先 lu ~

家姐差唔多 8 點幾先番到黎   我一定要等埋佢   因為佢有雪糕比我嘛   不過我其實點都等埋佢嘅   反正番到屋企都係一個人 ~  

9 點半走喇   里奧大人遲我小小就番到屋企   之後一齊睇下電視   搞 lee 搞 lu 又 12 點幾先瞓   好在聽日番半日咋 ~

沒有留言:

發佈留言