2012年11月16日星期五

星洲炒米 ( 外賣 ) @ 媽咪屋企 ( 16-nov-2012 )



( 16-nov 2012  fri )

Happy friday 喇   今朝食麵餐   如果唔太餓食麵餐   真係飽到上腦呀 ~


菇場忙咗陣   但今日 d 時間過得好快咁   好快又到 lunch time   不過我未餓   所以 1 點先食麥皮   d 同事見到我食麥皮就覺得我好健康   真係呃到人喇   其實我係最唔健康呢 ~

媽咪感冒同咳   所以我放工去睇下佢   去完超市買寶礦力   再去買星洲炒米就番媽咪屋企 lu ~

感恩媽咪啱啱起身   仲有胃口食嘢   工人煮咗粥   又煎咗荷包蛋同魚仔比媽咪   自動自覺都唔錯 ~

里奧大人 7 點半喺大陸放工   咁我坐到 8 點 45 分就走 lu   陪佢食米線啦   本來佢話買文記再煮個麵   但我話我唔會幫佢煮架   轉頭就改話食米線   不過我其實都覺得自己好衰咁   但真係唔想搞到自己好趕要番屋企煮麵咁囉 ~


番到屋企即沖涼   之後休息   meme 摩摩又 12 點幾先瞓   好在聽日 off   可以自然醒呢 ~    

沒有留言:

發佈留言