2012年11月22日星期四

海皇粥店 @ 九龍灣 ( 22-nov-2012 )


( 22-nov-2012  thu )

嘩   潮潮濕濕嘅天氣真係令人好唔舒服呀 ~

今朝坐 van 仔   司機叔叔話佢做埋今日   咁成架車得我同另一位小姐   另一位小姐聽到咁情況   就教佢應該點點點咁做   呢個司機叔叔真係超級好人   成日會等埋人先開車   好似我喺德福站係我同其他兩位小姐   如果佢見仲有一位未黎到   就會等多 1 分鐘   無就開車   之後去到另一個站就會等埋兩母子先開車   有時已經開咗車   但佢見到兩母子喺對面馬路   叫我地等埋佢地   幾咁好人呀   同埋我落車嘅位唔係站黎   係佢知道我地呢度落車方便番工   所以特登比我地落   妳話呢 d 咁好人嘅司機邊度搵喎   但可惜呢條線唔做啦   佢仲話 d 車已經 cut  咗兩架   所以我地都話朝早唔搭喇   唔知等幾耐 ~

早餐食腿蛋治   媽咪同家姐鍾意食火腿同雞蛋   我就唔係喇   因為茶餐廳多數都係有餐腿蛋呢 ~


菇場忙呀   好開心   因為做完已經 lunch time 喇   個肚谷住谷住   所以都係食麥皮算喇 ~

終於每月一到   感恩唔太痛   只係有 d 扯住扯住   對我黎講已經係好好好好   因為我好多時第一日已經想嘔   今次 everything ok   感謝主 ~

今日見自己唔舒服   所以好怕凍   咁去停車場等 van 仔   唔駛食風   咁差唔多 5 點 50 分有架 van 仔埋站   佢開門我以為開得車   點知佢話 6 點 10 分先開   嘩   好在真係心血來潮去停車場等   唔係吹風吹到病都似   咁佢叫我可以坐喺車度等   不過我費事啦   因為佢開住冷氣   我覺得好凍呀   所以去一田行下先   夠鐘就上車喇 ~
難得有胃口食嘢   所以去海皇食艇仔粥   最緊要暖下個胃呢   番到屋企又即沖個超熱水涼   正到呢 ~

里奧大人 7 點半放工   佢去大快活買飯番黎食   佢話大家樂四寶飯唔包飲品要 $39   去大快活買只係 $32 仲包飲品   仲話有次見到有個男人喺大家樂度嘈   話 $35 買咖哩牛腩飯得 2 舊仔牛腩   之後經理比多幾舊佢喎   呢 d 咁嘅大集團真係好唔掂   錢又識加   量又係咁減   唔成正比   難為我地 d 小市民呀 ~

驚自己會嘔   所以食止暈止嘔藥   但呢隻藥會令人昏昏欲睡   我真係食咗藥半個鐘之後已經想瞓   之後 8 點 15 分已經喺梳化瞓咗   里奧大人 8 點 45 分叫我入房瞓   果時我已經溫溫燉燉喇   d 藥真係勁 ~

沒有留言:

發佈留言