2012年11月9日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 9-nov-2012 )

酸梅麵豉蒸鯧魚
冬菇粟子燜雞



皮蛋酸薑


薑汁炒芥蘭

紅腰豆合桃齋湯

超勁想食黃蘿蔔壽司   所以買黎食


( 9-nov-2012  fri )

yohoho   又 happy friday 喇   開心開心 ~

今朝食食下早餐   之後 8 卦又黎埋   好彩睇下個電話   因為依家我將電話鈴聲分咗 2 類人   一個係自己屋企人   即係里奧大人 媽咪 家姐 姐夫   另一個就係其他人   咁樣就知道邊個搵我喇   但其他人嘅鈴聲就比較細聲   所以有幾次都聽唔到 8 卦打黎 ~  


菇場忙忙地呀   所以一望鐘原來已經差唔多 12 點   今日 lunch 食麥皮   同好立克沖   都 ok 好味同 ok 飽咁啦 ~

真係靜到呢   真係除咗 keyboard 聲同 printer 聲之外   真係咩聲都無 ~

今日里奧大人又見客   唔知見到幾時   叫我唔好煮飯   所以我又去媽咪屋企食飯喇 ~

同家姐差唔多 8 點 45 分就走喇   感恩好快有車   去埋惠康買廁紙就番屋企   好感恩廁紙又平   不過我得一對手  6 條已經係極限呢 ~

$39.9/條   買 2 條送 1 支洗潔精  




正想去沖涼嘅時侯   里奧大人話已經喺九龍灣   咁我等埋佢啦   順便陪下佢食嘢 ~

星期五真係唔想咁早瞓   不過呢排瞓得麻麻   11 點半已經要入房瞓 lu   里奧大人就好 relax 咁睇電視   佢最鍾意睇明珠台 d 戲   錄咗黎慢慢睇   所以次次一睇就會追住黎睇呢 ~

沒有留言:

發佈留言