2012年11月30日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 30-nov-2012 )

蒜蓉蝦 - 媽咪用咗 4 個蒜頭黎蒸   超勁多呀 ^^


果皮蒸泥鯭


冬菇栗子燜雞


炒菠菜


蓮藕蠔豉鴨腎豬骨湯

( 30-nov-2012  fri )

又到 happy friday 喇   超開心   不過 d 天氣就好唔得喇   回南天咁   好似好攰 ~

今朝坐埋最後一次 van 仔喇   有 d 失落   因為好難得遇到一個咁好人嘅司機叔叔呢 ~

早餐食餐蛋治   飽到呢 ~  


菇場靜呀   真係要靜呀   勁唔想做嘢囉 ~

晏晝食麥皮沖好立克   懶得出去食嘢 ~

又咳又流鼻水   不過唔睇醫生住喇   聽日盡情瞓先   最搞笑 8 卦經過我位   m 我問我咩事   可唔可以講出黎   我唔知佢講咩   仲以為佢 m 錯我   原來佢以為我喊呀   其實係我啱啱打完乞痴   所以眼濕濕同埋鼻紅紅囉 ~

里奧大人又上大陸   我就去媽咪屋企食飯喇   其實我感冒唔想同媽咪講   唔係佢又好擔心   不過見佢話整蒜蓉蝦   所以我話我感冒   想要食多 d 生蒜   之後講完比佢聽唔夠一分鐘   媽咪又打黎叫我睇醫生   之後番到屋企又叫我睇醫生   但我唔想食西藥   情願盡情瞓好過   感冒唔需要睇醫生   最緊要係瞓呢 ~

同家姐 8 點 45 分一齊走喇   我番到屋企即開機洗衫再拖地   其實潮濕天氣唔想拖地   地板好煩   好似好耐都唔乾咁呢 ~

里奧大人 10 點幾先放工   番到黎成 12 點   不過我唔瞓住   想陪下佢呀   大佬   真係幾日無見佢咁呀   陰公 ~

沒有留言:

發佈留言