2012年11月27日星期二

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 27-nov-2012 )

泰式豬頸肉


七味雞軟骨


我嘅墨魚丸麻辣米線 ( 小辣 )

家姐嘅豬大腸酸辣米線 ( 5 辣 )

里奧大人嘅豬潤片酸辣米線 ( 1 辣 )

( 27-nov-2012  tue )

今朝落毛毛雨   所以非常之凍呀   真係要長袖衫同長褸呢   尋晚凍到滕滕震   呢 d 感覺真係好鬼辛苦   所以今日點都要好好保暖個身體呢 ~

早餐食雪菜肉絲鴨胸米粉   但其實想食   不過唔餓   所以食到有 d 驚 ~


菇場凍到震   凍過出面   所以沖杯黑糖薑茶暖暖身   但飲完都仲凍喎   係我本身勁寒   定係菇場勁寒呢 ~

食番尋日嘅 lunch box   食到 1 點 15 分   實在早餐仲未落格   真係要細細啖慢慢 dap   唔係食唔落 ~

放工約家姐去荃灣睇中醫   其實家姐尋日睇咗   不過驚我唔識去   所以帶我去   咁一齊喺太子站 join 埋一齊去荃灣   醫師又係話我係超寒底   好在係食藥粉   唔係真係好煩   煲中藥真係要好多時間   又要睇火先煩嘛   睇完醫師執藥嘅時候   家姐同事兩公婆都到咗   一齊傾咗 15 分鐘先走   女人真係特別多嘢講呢 ~

實在有 d 餓   去陳記買 2 串大辣魚蛋同牛柏葉   之後就坐 van 仔番九龍灣喇 ~

一上車即打比里奧大人叫佢放工   我地到咗金姆指先   20 分鐘後里奧大人都到埋   可以開餐 lu ~

食到 9 點半就各自歸家喇   番到屋企食埋碗芝麻糊   真係夠哂飽呢 ~  



沒有留言:

發佈留言