2012年11月20日星期二

肉醬意粉 ( 20-nov-2012 )



( 20-nov-2012  tue )

今朝天陰陰   希望唔好落雨啦 ~

早餐食奶油多   其實超想食燒賣粉果   不過果間餐廳好迫   坐得勁唔舒服   所以星期六去食就最好   無咁多人 ~


菇場忙呀   真係開心   因為好快就到 lunch time 呢   食完 lunch box 都已經點幾   好快又要開工 lu ~

晏晝一樣咁忙   不過今次一定要做哂 d 嘢放工   因為我聽日 off   唔想 hold 住 d 嘢 ~

放工去超市買餸   行下諗下買咩   番到屋企已經 6 點半   要即刻開始預備晚餐喇   搞掂哂又拖下地   今晚我自己食先喇   里奧大人差唔多 8 點幾先放工   我唔等喇   因為我真係唔想咁夜食飯呢 ~

是日晚餐 - 肉醬意粉

肉醬意粉
- 今次用咗 2 磅車厘茄  再加埋煙肉去整   味道正好多   其實想焗架   不過屋企無圓形焗盆   如果光波爐唔係圓形就好啦   我覺得圓形 d 位無咁好用囉 ~

沒有留言:

發佈留言