2012年11月3日星期六

越興苑越南美食菜館 @ 旺角 ( 3-nov-2012 )

越式拚盤 - 除咗春卷好味 d 之外   其他真係唔多掂   完全係無味






越式炒金邊粉 - 難得里奧大人食金邊粉   我超勁開心啦   可惜係無味道 @.@


馬拉盞炒通菜 - 算 ok 啦


椰汁珍多冰 - 呢個 ok 呀  話哂有椰味   哈


椰汁石榴子冰 - 好難有得食石榴子 lu

( 3-nov-2012 sat )

今朝同 8 卦一齊食早餐   唔夠 9 點番到菇場   同佢食嘢真係好鬼趕   但叫佢走先   佢又唔制   要等埋我 ~


菇場忙呀   差唔多 12 點幾先忙完   好在都可以準時走啫 ~

去完惠康買嘢先番屋企   買咗 1 pack 梨   16 包出前一丁   4 支茄汁   但無帶環保袋    係咁質落手袋   幾驚爛埋個袋呀 ~

3 點先去食米線   之後番屋企 hea    差唔多 6 點就出旺角睇相機   不過無得買 lu ~


去埋信和買色粉   之後周圍行   好感恩買到毛毛 boot   因為冬天嘅菇場實在太凍喇   其實里奧大人次次同我出街   見到鞋舖都會入去望   想我快 d 買到對毛毛 boot   驚我冬天無得着   又問買唔買多對   我話唔駛住   雖然好暖   但差唔多款就唔喇   咁我鞋都未除   佢已經企咗喺 cashier 度等比錢   快到呢 ~

行到 7 點幾就去食嘢   我帶佢去越興苑    不過我覺得越興園好味好多呢 ~

諗住坐巴士   但里奧大人話食飽唔想企巴士   唔係好易嘔   所以去搭 van 仔喇 ~

經過商場   又買咗個袋   女人真係好容易買到嘢 ~

沒有留言:

發佈留言