2013年1月31日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 31-JAN-2013 )

陳皮蒸泥猛


瑤柱海參炒脆肉瓜


沙嗲魚蛋雞紅 - 完全無味 @.@  媽咪話鍾意淡喎   我話咁妳下次唔駛落沙爹啦   就咁白烚   咁唔駛嘥咗 d 沙爹醬


髮菜冬菇蠔豉燜豬手


黑豆紅棗當參山斑湯

( 31-JAN-2013  THU )

眨下眼又到月尾喇   好感恩呢個月過得好開心   達成幾個目標   2012 年所有唔開心嘅嘢要忘記   將好嘅嘢放到最大   自己講嘅嘢或者做嘅嘢令人唔舒服   一定要講對唔住   每日飲 5 杯水啦   做下運動   減肥   睇聖經   認真聽道   唔可以亂發脾氣   講嘢要留後路比自己   嘩哈哈   其實唔係咩目標   只係唔想再好似以前咁比好多藉口去逃避啫   所以我依家真係每日都好開心   個人都特別精神 d 咁架 ~

尋朝食咗米粉餐   真係太飽喇   所以今朝食番奶油多呢 ~


番到菇場有 d 嘢做   之後執下文件   又抖下咁   好快又到 lunch time 喇 ~


食完就去一田幫 8 卦買嘢   之後又行超市幫家姐買午餐肉   重到呢 ~
里奧大人上咗大陸   所以又去媽咪屋企食飯喇   真係好感恩呀   因為之前同公司唱咗 d 新銀紙   可以今晚順便拎埋比媽咪   我又可以了咗件心事 ~

家姐 6 點半番到屋企   咁又可以早 d 食飯   最好不過啦 ~

同家姐 8 點 15 分走喇   番到屋企就沖涼   食下零食   里奧大人 10 點番到屋企   見我熨衫覺得好出奇   因為我好小咁夜熨衫   其實我因為食咗零食   熨衫當做運動啫 ~


沒有留言:

發佈留言