2013年3月31日星期日

潮樓 @ 旺角 ( 31-MAR-2013 )

滷水鵝片 ( 例牌 ) - 呢度 $80 一碟   同標記差唔多價錢   但環境服務味道就潮樓好好多啦   標記坐得唔舒服   但都要加一服務費啊


玉蘭菜甫炒飯 - 表弟都鍾意食炒飯   呢個炒飯好味呀   好乾身   我炒到咁好食嘅話   里奧大人必定開心到流眼淚呀


海皇冬瓜盅 - $68 咋   4 個人食都食唔哂



鮑魚肉碎粥 - 表弟婦食架   我地無食   佢要食清清地呢  

鹹酸菜 - ok 架   因為我地其實未餓   食呢 d 等自己開胃 d   哈


功夫茶 - 表弟婦每次飲茶   都會問係咩茶   好似好鍾意飲茶咁噃   呢度茶比較難解釋   哈

( 31-MAR-2013  SUN )

加拿大嘅表弟同表弟婦前晚到咗香港   所以今朝同埋姑姐姑丈一齊過黎媽咪屋企附近飲茶   約咗 10 點   所以我地要 9 點鐘起身梳洗   家姐仲勁   9 點 20 分已經到咗酒樓 ~

姑姐佢地差唔多 10 點先到   依家好好多喇   以前佢地成日約 9 點到酒樓   難得假期   真係想瞓耐 d 家嘛 ~



嘩   好在里奧大人喺度咋   我都唔知原來表弟婦係智利人   表弟中文又唔得    不過識聽唔識講   都算勁架喇 ~

全程由里奧大人做親善大使啦    見佢地傾得十分之開心   未停過   咁都好   原來佢地係 honeymoon   首站係香港 1 星期   之後去越南 2 星期   最後去夏威夷 1 星期就番加拿大 lu ~

食完就上媽咪屋企坐喇   又文化交流下咁啦   我真係勁羨慕外國 d 生活架   唔係成日都做做做   星期日真係休息唔做嘢架   咁之後傾到里奧大人大陸 office d 人   佢話佢地食完就會有半個鐘瞓覺   表弟婦問佢係點瞓   好難想像呀   咁里奧大人話全公司會燜哂燈   之後 d 人就會拎 pillow 放喺枱就瞓架喇   表弟婦覺得好 funny ~

差唔多 2 點幾   姑姐姑丈想帶佢地去志蓮靜苑   之後再由大表哥帶佢地上山頂   但落雨濕濕   去山頂真係無咩嘢睇到   咁本來里奧大人想約 3 家姐嘅   但 3 家姐又唔得閒   所以里奧大人就做表弟嘅 tour guide 喇 ~

坐的士去志蓮靜苑   行完之後   表弟話想去九龍城寨   不過我同里奧大人都唔識   但表弟話有 map   到番轉頭我地要跟佢去呀   呵呵   不過 d 雨都開始大喇   所以去荷里活廣場食嘢先   再諗諗去邊 ~

去越棧食 tea   再周圍行   帶佢地去 Uniqlo 同 H & M   去到 H & M 排隊比錢嘅時候   有個女仔望住我   我又望住佢   佢同我笑   其實果下我好驚   因為心諗無啦啦做咩同我笑   但我又覺得佢好熟面口   以為係里奧大人個 frd   之後我再冷靜 d 諗一諗   原來係我同事黎架   佢唔化妝個樣   我完全認唔到呢   真係好邪   上次我放假喺九龍灣又見到佢   今次放假去鑽石山又見到佢 ~  

香茅豬扒越式湯濛 - 都幾多豬扒   碎上就最好啦   成塊咬好麻煩

意式紅豆奶茶 / 綠茶咖啡 - 個 menu 影杯綠茶咖啡好靚   好有層次架   原來真實係落色素 @.@

最後同佢地去女人街   夠哂 local 喇啩   不過來來去去都買果 d   佢地無咩興趣   之後再去波鞋街   佢地話美國仲平 ~  

本來諗住去九龍城食泰菜   但佢地無車番屋企   所以最後決定去潮樓   因為有得 book 位   如果無都唔知去邊食好   無理由帶佢地食西餐嘛 ~

又係食   不過表弟婦腸胃唔係咁好   所以食好小嘢   同埋要食清 d 嘅嘢   咁又係   旅行最驚水土不服   都係小心 d 好呢 ~

差唔多 9 點就走喇   送佢地到地鐵站   之後我地就坐 van 仔番屋企喇 ~  

今日好鬼攰呀   番到屋企即沖涼   好在可以休息埋聽日呢 ~   

沒有留言:

發佈留言