2013年8月22日星期四

Ruby Tuesday @ 九龍灣 ( 22-AUG-2013 )

Build Your Own Sampler ( Ruby's Chicken Wings / Onion Rings / Breaded Shrimp /  Fried Mozzarella )


Onion Rings - 呢個一定要食   因為恨食好耐呢 


Fried Mozzarella - 好食但好漏 @.@

d 芝士可以拉到好長   好好玩

Breaded Shrimp - 都好味   因為新鮮炸起嘛  


Ruby's Chicken Wings - 超正呀   越食越辣


A Half Rack of Fork-Tender Ribs - 要 Classic 味道   因為要就里奧大人唔食辣


呢個薯蓉好大個呀   但超好味   因為好香牛油味   不過食剩一半   因為真係好漏


Steamed Mussels - Waiter 話係是日精選   $48/10隻   不過唔好食  


Salad - 依家加到 $108 lu   今次講明夾咗就要食哂   因為真係唔想嘥嘢   我地夾緊嘅時候   有 3 個男仔喺度夾   佢地砌到好似蛋糕咁   但就好自私   因為碟薯仔 refill 咗之後   佢地居然夾咗 2/3   我覺得食得哂無問題   但就唔好夾哂人地丫嘛 

( 22-AUG-2013  THU )

今日係里奧大人生日   祝佢生日快樂   身體健康  事業順順利利呀 ~

好感恩今日佢唔駛上大陸   咁可以同佢食飯慶祝呢 ~

早餐食腿蛋治   又係食到一半好飽咁   又留唔到做 lunch   因為 d 包索哂 d 酒   蛋又凍哂   咁食都幾難頂 ~


菇場唔忙   後面同事又 OFF   我可以 full screen 上網真係超級爽呢 ~

我同家姐依家都玩緊 PokoPang   但又唔係好識   所以直接問家姐同事   傾咗 25 分鐘   但其實只係用咗 3 分鐘講 Game 嘅嘢   佢把聲同 d 語氣超級勁似家姐   我話真係 95% 似   如果整鬼里奧大人   佢一定上當呀   哈 ~   

Lunch Time 又未餓   見無落雨就出去行陣先買嘢食   去完超市買嘢   之後再買咗 2 件外套同 2 條 one piece   原來都已經點幾喇   要去埋買 lunch 番菇場食喇 ~ 



放工唔坐直接巴士到醫院   諗住坐到屋企附近再轉車   點知邪到爆   尋晚 547 先到   今晚 542 就到   眼白白睇住架巴士喺我面前驚過   而我仲未等到巴士   之後落車想轉另一架巴士   咁我一落車就見到前面有架巴士駛開   點知就係我想轉嘅巴士   激鬼氣   所以直接行去醫院   到醫院門口   見到對面巴士車尾   再睇清楚   原來係本身想坐果架巴士   有 d 暈啦 ~

嘩   頭先行完真係腳又震   又標哂汗   去到醫院咩都唔理即坐低抖呀   好在媽咪叫工人烚咗幾隻雞蛋   抖咗半個鐘再食埋隻蛋   補充番 d 體力 ~         

見到媽咪精神唔錯   聽日就教佢點打針   同埋見營養師   咁應該好快出得院 lu   感恩感恩 ~

里奧大人 7 點 45 分放工   我同家姐 工人都係 8 點先走 ~

去到德福見到里奧大人   同家姐喱埋嚇佢   見佢正想打電話比我   咁家姐就走去推佢   不過家姐推得唔係好大力   所以佢都唔係好驚 ~

之後一齊行去 RT   Book 左 8 點半   不過都要等多陣先有位呢 ~

唔知係咪太多人   所以都好焗   初初仲諗住驚凍添 ~

一坐低即睇 Menu 喇   大家都好鬼餓   今次又係爆肚食唔到甜品 ~

食到 10 點幾就走喇   同埋家姐一齊行到巴士站就分手喇 ~

實在太焗熱   番到屋企即沖涼喇   睇多陣電視   又 11 點幾先瞓添 ~

沒有留言:

發佈留言