2013年8月29日星期四

椒鹽豬扒 + 菜心 ( 29-AUG-2013 )

( 29-AUG-2013  THU )

里奧大人今朝 10 點半見客   佢話陪我食早餐   所以我可以 7 點 50 分起身   超開心呀 ~


菇場忙咗陣   上下網又 Skype   好快又到 lunch time 喇 ~

今日有 lunch box   食飯真係飽飽滯滯咁   但我又唔鍾意飲茶   如果唔係咁樣可能會好 d   無咁滯呢 ~

放工即走   去街市買菜   再去鴻星買鹹水角同豆沙角就番屋企喇 ~

醃好豬扒再浸好哂菜就食鹹水角喇   熱辣辣超好味呀   豆沙角又係好好味   不過食完都幾飽下 ~


7 點開始煮   差唔多 8 點先有得食   今晚我都無食飯   食 d 餸同飲湯已經好夠飽 lu ~

搞掂哂就沖涼   差唔多 9 點就打比里奧大人  其實我已經好攰   隻手又痛   所以都猛猛地   因為我好快 d 休息嘛   佢食完又要幫佢洗   好鬼煩   所以我話叫佢食杯麵   我唔想煮米粉   唔想對住火爐熱辣辣呀   其實佢食杯麵都無所謂   仲唔知幾開心添   不過我講完又覺得自己好衰咁   之後打番比佢   我話煮米粉啦   今朝又食咗麵   唔好食咁多麵囉 ~

是日懶餐 - 椒鹽豬扒 + 菜心

椒鹽豬扒
- 買咗 2 隻紅尖椒   切嘅時候都覺得辣   估唔到真係辣   都唔錯呢   最開心里奧大人都話呢個豬扒好味   不過佢就無食到 d 紅尖椒   如果唔係佢又會呱呱嘈又話辣又依樣果樣   煩 ~ 

菜心 - $12/斤   其實都唔知貴唔貴   依家 d 價錢日日都唔同   我見多人買先買咋   今晚好在浸咗半斤   份量啱啱好呢 ~

沒有留言:

發佈留言