2013年8月31日星期六

大家樂 @ 九龍灣 ( 31-AUG-2013 )


( 31-AUG-2013  SAT )

今朝 8 點 15 分先起身   里奧大人仲以為我唔番工添 ~

早餐勁想食熱嘢   所以就食雪菜肉絲餐肉米粉   今次要食得快呀   因為已經遲到呢 ~


番到菇場   個人都係溫溫燉燉   都無心機上網同 Skype   之後 8 卦又同我講話邊個邊個同事唔黎飲   我咪話囉   根本你就唔應該請人添啦   人地做咗 2 個月都唔夠   我真係覺得你好肉酸囉   之後佢又講點點點   我都無理佢喇   因為真係勁攰   唔想諗嘢 ~

放工即走啦   今日里奧大人又陪佢姐夫去買電腦   我唔去喇   買完點心番屋企   食完又瞓咗半個鐘   差唔多 3 點   里奧大人同佢姐夫都番黎 lu ~  



佢地買咗麥記   勁想食 d 薯條呀   不過都無可能食到   里奧大人昅到實 ~

之後佢有佢地整   我就喺梳化睇雜誌   睇睇下瞓着   之後索性入房瞓喇 ~


瞓到 6 點幾就醒喇   其實仲好攰   不過唔瞓啦   因為有 d 餓呀 ~

想飲冬瓜盅   所以叫里奧大人陪我去大家樂呢 ~

食完又番屋企   抖陣就沖涼   hea 下 hea 下   差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言