2013年8月24日星期六

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 24-AUG-2013 )

豉汁蒸黃立鯧 - 都好厚肉   好味呀


香檳京都骨 - 里奧大人想食   因為酸酸甜甜幾好味  但食剩一大半   要打包 @.@

金銀蛋莧菜 - 都好多鹹蛋皮蛋

炸脆雞 ( 半隻 ) - 隻雞好似好瘦咁 


楊州炒飯 - 里奧大人要食   但我無食呀   媽咪同工人又食白飯   所以又要打包啦   慘
( 24-AUG-2013  SAT )

今朝同 8 卦食早餐   今朝有佢喺度真係好   因為食唔哂比佢食   佢話飽   不過我都一定要佢食   佢又係一個唔浪費嘅人   實在太好 ~




嘩   真係超級邪   又係 11 點 50 分先忙   忙到放工都未做完添呀   但我都唔會做埋架   如果做埋真係 2 點都唔駛放工呢 ~

今日媽咪出院   家姐之前話接出院然後去鴻星飲茶   咁我都番屋企附近行下先   差唔多時間就去攞位   不過之後家姐話媽咪唔去飲茶   咁我都番屋企煲中藥同開機洗衫 lu ~  

差唔多 3 點幾就同家姐食 tea  里奧大人又啱啱同佢姐夫 兒甥女買完電腦   諗住一齊食   不過佢要等埋佢家姐   咁我唔等 lu   同家姐食算   點知食完走喇   佢仲等緊佢家姐   勁 ~

炸雞肶薯條 - 可能因為想快 d 炸熟   所以將隻雞肶界開   炸完出黎完全唔似隻雞肶   家姐話隻雞肶唔入味   我話預咗啦   哈   


牛什河 - 家姐最驚 d 蔥   但當我叫牛什河時   佢同我一齊講多蔥   算佢啦 ^^ 


炸魚皮 - 食到最後 1 嚿嘅時候   問家姐覺唔覺有羶味   佢話有呀   仲話唔敢同我講   驚我唔食   其實我想同家姐食好耐啦   睇下佢有無覺得有羶味   不過家姐話應該係腥   我話是但啦  因為唔會再食囉 @.@

我番到屋企   里奧大人打黎話唔等喇   番屋企 set up 電腦好過 ~

今晚同媽咪食飯   因為里奧大人知媽咪出院   又好耐無探佢   所以話一齊食飯   順便幫媽咪換屋企電話   今日佢都頻頻樸樸   我見到都攰呢   哈 ~

6 點半食飯   要就媽咪打針   食完就上媽咪屋企坐下   食下生果   8 點半就打針   等媽咪搞掂哂就番屋企 lu ~


媽咪又比咗 1 磅車厘子同 4 個橙比我   好在里奧大人幫手拎   等佢知道我次次番親媽咪屋企都有唔小嘢拎走   好重呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言