2013年8月26日星期一

參巴醬炒青豆角 + 煎墨魚卷 ( 26-AUG-2013 )



( 26-AUG-2013  MON )

嘩   今朝好攰咁呀   加上天氣勁爆熱   仲更加攰呢 ~

早餐食芝腿治烘底   見到人地食麵又好想食   不過真係食唔落一個麵餐   所以望下都好開心架喇 ~


菇場忙到 10 點幾就 hea 過喇   一到 Lunch Time 就食 lunch box   係尋日食剩嘅 tea 囉   但又好好味喎   自己煮到咁好味就好 lu ~  

食完就陪 8 卦去萬寧買 K 仔同糖   其實 K 仔即係 Airwaves   因為菇場太靜   一定要食勁薄荷嘅嘢黎上電   如果唔係會無厘神氣   真係瞓着到似   所以就叫 K 仔喇   有次我好自然咁問里奧大人有無 K 仔   佢好愕然問咩叫 K 仔   咁又驚 d 嘅   K 仔喎   哈 ~  

里奧大人 4 點見客   感恩 5 點已經見完   所以佢早番過我呢 ~
番到屋企就即煮飯喇   趕到我丫   不過可以同里奧大人一齊 7 點食飯就真係好開心嘅 ~ 

是日懶餐 - 參巴醬炒青豆角 + 煎墨魚卷

參巴醬炒青豆角
- 清埋呢包醬就無喇   實在太開心   因為可以喺 expiry date 29/8 前煮埋去   今次加咗 100 ml 水黎煮   所以煮嘅時候覺得好鬼辣   係咁打乞痴   之後里奧大人食嘅時候話好辣   仲話我煮嘅時候   聞到都好辣   又聽到我煮嘅時候係咁打乞痴   都知呢碟嘢都係辣架喇   哈 ~

煎墨魚卷 - 尋日買定架喇   $20/半磅   里奧大人話好食   咁就好喇   諗唔到煮咩就可以買黎做餸   唔駛煩 ~

食完洗埋碗都只係 8 點幾   真在太好   今日好攰   所以都唔徑步喇   沖埋完食埋生果就睇電視休息   10 點 45 分就瞓覺喇 ~



沒有留言:

發佈留言