2013年8月16日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 16-AUG-2013 )

三色椒炒帶子


咖哩雞


陳皮絲蒸鮑魚


炒唐生菜


皮蛋酸薑


合桃蓮子百合當參豬骨湯

西瓜


Chocolate Banana Cream Cake @ Cova

2 layers of Chocolate Sponge cake filled with mixture of dark chocolate, fresh cream  & banana, topped with strawberries & banana chips

( 16-AUG-2013  FRI )

又 Happy Friday 喇   今日又係天陰陰   好在無落雨啫 ~

早餐食腿蛋治   好耐無食喇   覺得幾好味咁呢 ~


菇場唔忙   不過我都唔想忙   哈 ~

今日有 lunch box   如果我有帶 lunch box 嘅話   我會幫埋其他同事叮飯   其實都幾好架   睇下人地食咩餸嘛   咁唔駛下下諗煮咩   有個男同事嘅餸次次都係蕃茄豆腐湯渣同烚白菜   另 1 個女同事就係烚菜心蒸排骨   d 排骨仲唔係豉汁蒸果隻喎   有次忍唔住同佢地講   你地食得好清   原來係屋企老人家煮   唔怪得啦   不過其實我媽咪都煮得好清   係我同家姐番屋企食先煮 d 濃味嘢   我成日覺得清即係無咩味   留番老嘅時候食到未遲啦 ~

好快又放工咁   里奧大人上咗大陸   我又番媽咪屋企食飯 lu ~

家姐今晚早咗小小番屋企   不過都係差唔多 7 點先食飯   今晚真係要留肚喇   因為要食蛋糕呢 ~

( 個鏡頭濛哂   可想而知菇場幾咁凍呢 )

媽咪買咗 1 磅龍眼比我   又切咗 2 盒西瓜   加上拎埋湯同蛋糕    足足 10 磅   所以次次番到屋企一放低 d 嘢   就有一種大解脫嘅感覺呀 ~

今晚同家姐 9 點先走   估唔到里奧大人早番過我小小   咁我沖涼先啦   之後差唔多 10 點飲埋杯中藥   但里奧大人就入房瞓喇   但我實在太飽   所以瞓唔到   咁就繼續睇電視啦   之後差唔多 11 點半就瞓 lu   因為聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言