2013年8月23日星期五

錦日本料理 @ 九龍灣 ( 23-AUG-2013 )

天婦羅飯定食 ( 配迷你烏冬 )

天婦羅蝦咖哩鍋燒烏冬 ( 配迷你三文魚粒飯 + 雜菜薯餅 )


雜錦魚生角切粒飯
蟹籽沙律

( 23-AUG-2013  FRI )

尋晚食到好飽   今朝要食齋包   我次次食奶油豬仔包都話要燶 d 同多 d 奶油   不過今次就超勁多奶油囉   所以 d 包超索哂 d 鍊奶   超勁甜   搞到我食唔哂添 ~



菇場忙咗陣就 hea 喇   呢幾晚都探媽咪   雖然去到都係坐喺度傾計   但都好攰   番到屋企真係沖完涼就抖   咩都唔做   最多開機洗衫架咋 ~

11 點幾媽咪打黎話今日姑娘教打針   再見埋營養師   咁聽日就可以出院   係就好喇   我唔駛頻頻樸樸   同埋成日覺得醫院好多菌   所以都係番屋企好 d 咁呢 ~

Lunch time 落勁大雨   好在之前喺阿信屋買咗個激辣杯麵   今日終於食喇   真係好激辣   正呀 ~



又 hea 到放工喇   今晚睇中醫   如果時間許可就探埋媽咪   所以又係急急腳咁行   唔想浪費一分一秒   哈 ~

今次又係差唔多 20 人排隊   咁我行到隊尾   突然聽到有人叫我   原來係菇場舊同事   佢排第一呀   佢叫我一齊入去睇   因為咁排起碼要個幾鐘   我真係同佢一齊入呀   因為我真係好想探媽咪   其實我都衰架喇   咁樣打尖   所以佢話下次佢真係幫我排   等埋我先一齊睇   因為好多人都係咁呢 ~

今晚好在睇到中醫   因為我其實喉嚨痛又耳仔痛   原來又係扁桃腺發炎   丫 ~  

真係好感恩   因為我遲一步到診所就見唔到舊同事   到時我就有排等 lu   之後同埋佢陪埋我一齊行   佢搭地鐵   我就坐巴士   好感恩 7 點 20 分到醫院呀   因為無諗過可以探到媽咪呢 ~

今晚姑娘會再教媽咪同工人打針   但媽咪想我同家姐一齊聽   不過姑娘要 8 點後先可以教到   我地又可以留耐 d   實在太好喇 ~

姑娘 8 點 15 分就開始教   不過其實都唔係好難   最緊要係媽咪同工人記得   同埋好感恩支針真係好幼同好細枝   咁樣見到都無咁驚嘛   哈 ~

搞掂哂都差唔多 8 點 45 分   里奧大人又到咗九龍塘   咁我地都差唔多時間番到九龍灣   可以一齊食飯 lu ~

同家姐食飯   多數食佢鍾意嘅日本嘢   諗住食完去金滿堂食甜品   不過要排隊   仲要坐出面   所以唔喇   熱辣辣咪搞   同埋驚一陣落雨要走鬼   咁咩 mood 都無哂 lu ~   

番到屋企又即沖涼   之後打機再睇陣電視   11 點 15 分即瞓   因為對眼皮 dup 哂落黎喇 ~

沒有留言:

發佈留言