2013年8月8日星期四

西刀魚丸出前一丁 + 豬肉水餃辛辣麵 ( 8-AUG-2013 )



( 8-AUG-2013  THU )

唔知係咪飲咗水鴨湯   半夜熱醒呀   次次食完 d 補嘢都係咁呢 ~

好多時都係星期四晚先番媽咪屋企食飯   所以成日以為今日係星期五 ~

早餐食奶油豬仔包   齋齋地都唔錯   其實我早餐最緊要係杯咖啡   無佢唔掂呀 ~

菇場忙咗陣就 hea 喇   今日有 lunch box   又係食到好飽   所以又出去行下 lu ~

里奧大人上咗大陸   又唔知幾點番   所以我都唔買餸喇 ~

番到屋企飲碗湯   之後就執嘢   襯里奧大人唔喺屋企   要掉哂所有買咗無食過嘅嘢   掉咗 2 大袋呀   其實真係好折墮   我真係要忍下手唔好再亂買嘢喇 ~

之後再抹乾淨書房   再拖埋地   抖陣就煮麵喇   雖然里奧大人差唔多 9 點可以番到屋企   但我好餓呀   所以都係自己食先 ~  

是日懶餐 - 西刀魚丸出前一丁 + 豬肉水餃辛辣麵

西刀魚丸出前一丁
- 其實都好驚包西刀魚丸可能過咗期   不過估唔到原來係 2014 年先到期   但我依家會買咗就食喇   好過擺到過期   咁仲嘥咗   個出前一丁都係 8 月尾到期   所以拿拿聲食埋呢 ~ 

豬肉水餃辛辣麵 - 呢 2 樣嘢都係 8 月尾到期   咁煮埋比里奧大人食啦   佢不知幾咁鍾意   哈 ~
洗哂所有嘢   飲埋杯中藥就沖涼喇   今晚唔去徑步喇   因為條街好焗呀 ~          

沒有留言:

發佈留言