2013年8月28日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 28-AUG-2013 )

茄汁海蝦


羅漢齋煲 - 媽咪仲包咗 d 腐竹卷   餡係一條條嘅紅蘿蔔絲   好好味呀 ~ 


蒸龍躉仔 - 我食緊魚嘅時候   家姐望住我   我問佢望咩呀   佢話以為我咁大膽食魚眼呀   其實我係食緊臉珠 dum 嘅肉之嘛   咁又係嘅   夾嘅位置又真係幾似夾魚眼嘅   哈 ~  


三色椒炒帶子


皮蛋酸薑


牛蒡紅蘿蔔白果豬橫脷湯

( 28-AUG-2013  WED )

天氣又係爆熱   我覺得行樓梯上上落落先最熱   好在我特登早 d 起身   早 d 出門口就唔駛咁趕頭趕命呢 ~

早餐又食奶油豬   睇下報紙打下機   好快又要番工咁   哈 ~


菇場忙咗陣又 hea 過   呢排隻手掌又勁痛   今次仲慘   連拎袋上膊頭都痛呀   開杯蓋又痛   唉   上網成日用 mouse   唔痛先奇 ~

今日又係食完 lunch box 就出去行陣   呢排夜晚無徑步   咁唯有晏晝行下  當運動下咁啦 ~

諗住 hea 過   但又忙咗陣   咁都好   半個鐘頭話咁快就過咗 ~

里奧大人上咗大陸   所以我就去媽咪屋企食飯   本來家姐唔去架   因為佢尋晚已經去咗媽咪屋企   不過應該媽咪係咁叫佢去   佢先再去呢   哈 ~

家姐今晚 6 點 45 分番到屋企   又可以早 d 食飯   爽呀 ~

食完飯同家姐一齊食咗一筒薯片   即時鼻哥窿慶合合呀   不過真係好難忍口囉   呵呵 ~

家姐要去我屋企拎番支 BB Cream   所以同家姐一齊 8 點 15 分走喇 ~

坐巴士嘅時候   家姐同我講   媽咪勁想煲湯比我飲   話番屋企一定要有湯飲   咁 9 點幾打比家姐   家姐話諗下番唔番先   媽咪就話佢睇埋 "走過浮華大地"    11 點先瞓   咁 11 點打黎都得   聽到咁講   我個心好實   媽咪真係好錫我   因為平時佢話 10 點已經瞓   為咗想我飲湯竟然話 11 點瞓   所以家姐 9 點幾都打番比媽咪話番黎食飯   我成日都講   食飯簡簡單單得啦   聚下之嘛   唔駛刻意諗住咩煲 d 咩   我食咩都無所謂嘅   因為我真係唔想媽咪咁辛苦囉 ~

上到屋企   家姐即打機   之後叫我開電視   仲以為佢睇   點知仍都係打機無睇   咁做咩要開喎   真係呢 ~
佢坐到 9 點幾就走   我飲埋碗中藥就沖涼喇   里奧大人差唔多 10 點就番到屋企   又一齊睇下電視   11 點幾就瞓喇   呢排仲係好攰咁呢 ~   

沒有留言:

發佈留言